Ervaring

Het klantenbedrijf: CEDEO erkend, met 100% klanttevredenheid

Cedeo te Rotterdam is een onafhankelijke, door de overheid erkende keuringsinstantie die de kwaliteit van trainingsorganisaties en opleidingsinstituten meet en waarborgt. 

Van alle opleidings- & trainingsorganisaties is slechts 8% CEDEO gecertificeerd. Deze certificering krijgt je alleen als uit de strenge CEDEO keuring blijkt dat de trainingsorganisatie in het recente verleden naar volle tevredenheid van haar opdrachtgevers trainingen heeft verzorgd én voldoet aan de aanvullende criteria op het gebied van kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid. 

Cedeo heeft begin 2016 het Klanttevredenheidsonderzoek onder de opdrachtgevers van het Klantenbedrijf uitgevoerd. Het Klantenbedrijf scoorde voor de tweede keer maar liefst 100% klanttevredenheid!  “Een hele bijzondere en unieke score” presenteerde CEDEO directeur, de heer Ruud Wink, tijdens de feestelijke uitreiking. Geïnteresseerd in het volledige rapport? Vraag dit bij ons aan en we mailen je dit graag meteen!

Slideshow

  • “Het volgende trainingsbedrijf wat zich meldt... en dan trainen met uitsluitend vrouwen in de autobranche? Gaat dat wel goed komen? Opvallend is dat ze deelnemers niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk in beweging krijgen maar ook in beweging houden. Niet even een training, een verhaal houden en weer wegwezen, maar meer een begeleid confronteren met de zaken die nog beter kunnen middels o.a. coaching on the job.”

    - Huib van Driel | Divisiedirecteur Broekhuis Holding

  • “Het Klantenbedrijf heeft voor alle medewerkers een mooi Hospitality maatwerktraject in onze bankhal verzorgd. Ik werd als opdrachtgever uitstekend betrokken, wat resulteerde in een trainingsopzet, die uitstekend aansloot bij de behoefte op de werkvloer. De trainingen waren energiek, inspirerend en goed georganiseerd. Regelmatige evaluatiemomenten gaven mij als teamleider de juiste tools voor verdere sturing.”

    - Douwe van Dijk | Rabobank Noordenveld West Groningen

  • “Wij werken al lang samen met het Klantenbedrijf en hebben vele trainingen en workshops door hun laten verzorgen. Ze hebben veel ervaring binnen de Automotive, waardoor ze professionele gesprekspartners zijn. Ze weten goed te vertalen wat wij willen en bedoelen, waardoor de trainingen goed in elkaar zitten. In de omgang ervaren we ze als positief, enthousiast, flexibel en betrouwbaar. En ook de back-office heeft altijd alles goed geregeld. Kortom, fijne club!”

    - Bert van der Vegt | Manager trainingen FCA

  • “Het Klantenbedrijf en Opel zijn een perfecte match. Wij verwachten bij trainingsprogramma’s continue creativiteit, vernieuwing en een dosis enthousiasme om de doelgroep te overtuigen. Het Klantenbedrijf weet hier perfect op in te spelen en ons te blijven verrassen met op maat gemaakte trainingen, die goed aansluiten op de uitdagingen die we als merk hebben. Het team van Het Klantenbedrijf weet er iedere keer een feestje van te maken.”

    - Annemarie van Merrienboer | Opel Nederland

  • “Het Klantenbedrijf weet zich daadwerkelijk te verdiepen in ons merk en onze klanten. Met hun aanpak en manier van trainen weten ze zaken in beweging te zetten. Dat doen ze met veel passie, energie en enthousiasme. En dat komt over en werkt aanstekelijk. Een waardevolle business partner dus!”

    - Lex van den Elsen | Louwman & Parqui BV

  • “De twee Customer Experience dagen voor ons hele dealernetwerk in het Media Plaza in Utrecht waren fantastisch! Hartelijk dank aan het hele Klantenbedrijf team voor jullie professionele inspanningen, enthousiasme en creativiteit. Samen hebben we van dit evenement een groot gemaakt en hebben we ŠKODA weer op onze eigen wijze maar oh zo leuke manier neergezet.”

    - Jetse de Vries | Dealer Account Manager Service | ŠKODA

  • “Namens de gehele directie T&O van het Rijksvastgoedbedrijf, het projectteam T&O dag en in het bijzonder namens onze directie wil ik jullie bedanken voor het delen van jullie kennis, het leggen van verbinding en het zijn van een inspiratiebron op de T&O dag. Wij kijken terug op een geslaagde dag!”

    - Tara Dekker | Directie Transacties & Ontwikkeling | Rijksvastgoedbedrijf

  • “Met veel plezier kijken wij terug op de Customer Satisfaction Drive. Het heeft ons geprikkeld om bepaalde dingen toch weer anders te doen en onze klanten anders te benaderen. Hartelijk dank en graag tot ziens!”

    - Jan Cluistra | Directeur Autobedrijf Cluistra Nieuwegein BV

  • “We kijken terug op een zeer geslaagde dag. Hartelijk dank voor de inspirerende hospitality-training voor al onze adviseurs. Een aanrader!”

    - Jeanette Turksma | Manager Particulieren Advies Particulieren | Rabobank Noordenveld West Groningen

  • “Voor de introductie van de Opel ADAM waren we op zoek naar een andere vorm van trainen, waarbij de ADAM-klant centraal staat. Het Klantenbedrijf is met een bijzonder creatief concept gekomen en alle dagen is er met veel energie en enthousiasme training gegeven aan het gehele Opel netwerk. De deelnemers hebben de training met bovengemiddelde cijfers beoordeeld. Deze samenwerking smaakt dus zeker naar meer!  ”

    - Annemarie van Merrienboer | Carline Manager ADAM & Ampera

  • “Jullie training 'Commercieel Telefoneren' voor alle verkopers, waarbij het benaderen van (oud) klanten met aflopende financiering centraal stond, was uitstekend: praktisch, to-the-point en direct inzetbaar. Complimenten!”

    - Luc Griffioen | Manager Sales & Marketing FGA Capital

  • “Corso bellissimo, molto utile, coinvolgent, una spinta per migliorare ancora. Prachtige training voor onze Nederlandse callagents, zeer nuttig, boeiend tot het einde, een 'boost' om wéér te verbeteren!”

    - Eveline Hubertse | Fiat Group

  • “Het learningevent voor alle V&S adviseurs 'Terug naar de toekomst' was XLLL: X-tra Leerzaam, Leuk en met veel LOL.Het geheim: een enthousiast team van trainers en acteurs van het Klantenbedrijf, een hele goede voorbereiding met veel afstemming en grote herkenbaarheid voor de deelnemers. Kortom een aanrader!”

    - Anouk Klinkers | Manager Retail, Particulieren | Rabobank Westelijke Mijnstreek

  • “Complimenten voor de prachtige evaluatie-cijfers van de 2-daagse verkooptrainingen voor onze junior verkopers. De presentatie was top verzorgd en de inhoud mooi op ons merk afgestemd. Klasse gedaan!”

    - Lex van den Elsen | Manager Dealer Development | Louwman & Parqui BV

  • “Zeer bedankt voor jullie inzet; de mannen hebben de Leiderschapsboost als buitengewoon positief ervaren, ook de eerdere sceptici onder hen. Gewoon top!!!”

    - Chris van Tijen | Vestigingsmanager | Vireo Auto BV

  • “We scoorden al heel hoog in klanttevredenheid, maar sinds de workshop ‘Verras je klant’ gaat het nog beter. Alle medewerkers hebben het nu regelmatig over de ‘wauw-factor’. Mooi hoe het Klantenbedrijf het op maat heeft gemaakt. Top Workshop!”

    - Arie Pieter Veldhoen | Directeur MonitorGroep

  • “Om meer reserveringen uit onze aanvragen te krijgen was Ardoer op zoek naar een training voor haar receptionisten en telefonisten. Het Klantenbedrijf heeft in goede samenspraak met Ardoer een uitstekende training ontwikkeld. 40 deelnemers hebben deelgenomen aan dit zeer succesvolle trainingstraject. De aandacht die het Klantenbedrijf hieraan gegeven heeft was ver boven verwachting! ”

    - Geert Boskaljon | Ardoer

  • “Hartelijke dank aan het gehele Klantenbedrijf team voor de leuke samenwerking en de goede workshops. Hierdoor was de introductie van de nieuwe Insignia een zeer geslaagd event! Tot gauw!”

    - Kristel Boehrer-Carline | Manager Opel Corsa, Mokka & Insignia 

  • “De Aftersales Service Game 'Klanten Vertellen' is een schot in de roos! Nog niet eerder is een training zo interactief geweest. Deelnemers worden met de minuut competitiever, waarbij de maximale klantentevredenheidscore gerealiseerd wordt. Klantenbedrijf, onze wensen zijn ruimschoots overtroffen, jullie krijgen een 10 voor de uitvoering”

    - William Brouwer | Technical Services Manager | Fiat Group Automobiles Netherlands B.V.

  • “De 'Klanten Vertellen' Servicegame is een zeer inspirerende, interactieve sessie die door de inhoud, presentatie en opzet uitermate effectief is”

    - Jeroen Wilborts | Directeur Klanten Vertellen BV


  • Opel
  • Peugot
  • Lancia
  • Ardoer
  • GrachtenAtelier
  • Fiat
  • Audi
  • Renault
  • Chevrolet
  • Volkwagen
  • BMW
  • Ford
  • Citroën
  • Nissan
  • Hyundai
  • Kwintet
  • Coopnet
  • Dutchrose media
  • Akro consult
  • Mulders autobedrijf
  • Van mill
  • Vireo auto
  • Automotions groep
  • Stam renault
  • Bochane groep
  • Van poelgeest
  • Auto palace
  • Terwolde
  • Intermezzo
  • Avzorggroep
  • Wijdezorg
  • ROC Aventus
  • Rijkswaterstaat
  • CED groep
  • ROC Midden Nederland